ترمیم موی سر چیست و برای چه کسانی انجام می شود؟

ترمیم موی سر

داشتن موهایی سالم و پرپشت و جذاب آرزوی هر شخصی است. اما متاسفانه به مرور زمان سلامت موی ما به خطر افتاده و برخی دچار ریزش شدید، سوختگی مو، مات شدن رنگ مو و… خواهند شد. اینجاست که باید برای ترمیم و بازگرداندن سلامت مو دست به اموری بزنیم. در این مقاله قصد داریم به روش‌های ترمیم موی سر بپردازیم.

ترمیم موی سر

اگر مدتی است موی شما دچار ریزش شده، چنانچه حس می‌کنید فرق سرتان پیداست و یا دچار طاسی شده‌اید و همین امر اعتمادبنفس شما را گرفته باید بگویم راه‌حل شما ترمیم موی سر است. حال با توجه به نظر متخصص باید روشی مناسب پیدا کرده و عملیات ترمیم را آغاز کنید. روش‌های متعدد را با هم بررسی می‌کنیم.

ترمیم موی سر

۱- ترمیم مو به روش PRP

مقداری از خون شما را گرفته و پلاسمای آن را در طی مراحل سانترفیوژ جداسازی کرده و به محل ریزش موها تزریق می‌کنند. این روش با کمک خون خودِ فرد انجام شده و اصلا ماده خارجی یا خونِ شخص دیگری در کار نیست! این امر موجب تحریک پوست سر و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. به مرور موهای ریخته شده درمی‌آیند و اگر تمام جلسات را با موفقیت پشت سر بگذارید و دستورالعمل‌هایی که به شما داده می‌شود را رعایت کنید، قطعا مشکل شما حل خواهد شد.

۲- ترمیم مو به روش HRT

HRT روشی پیشرفته در کل جهان است و کشورهایی نظیر کانادا آن را به عنوان بهترین روش ترمیمی استفاده می‌کنند. حال در این روش چگونه رفتار می‌شود؟ یک لایه از پوست سر انسان ساخته شده و مناسب‌ترین و سالم‌ترین تارهای مو با توجه به سلامت و رنگ آن شبیه سازی شده و با کمک کراتین‌های گیاهی روی پوست تعبیه می‌شود. در این روش جای زخم و خونریزی نخواهیم داشت و همچنین استفاده از رنگ مو، استخر رفتن و سیر موارد پس از انجام این عمل، مانعی ندارد.

۳- ترمیم مو به روش SUT

این روش در واقع ترمیمی نیست بلکه روش کاشت مو است. در این روش تمامی مراحل کاشت مو تحت نظر متخصص پوست و موی حرفه‌ای و با کمک دستگاه‌های مخصوص صورت می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت SUT یک جراحی بدون درد و خونریزی است که دوره نقاحت کوتاهی دارد.

۴- ترمیم مو با کمک الیاف نانو

یکی دیگر از روش‌های ترمیم موی سر با کمک الیاف نانو صورت می‌گیرد که از جدیدترین روش‌ها بوده که نیازی به نمونه یا بانک موی فرد ندارد. در این روش از تارهای مصنوعی مو استفاده می‌شود که مخاطب آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب می‌کند. این تارها از جنس نانو بوده و فاقد هرگونه حساسیت است. در این روش هیچگونه درد و خونریزی وجود نداشته و پس از یک بازه مشخص امکان استخر رفتن، رنگ کردن و … وجود دارد.

آیا به دنبال ترمیم موهای خود هستید؟

گر بخواهیم در بین تمامی روش‌های ترمیم موی سر، یکی را انتخاب کنیم قطعا روش HRT روشی مطمئن و کارا بوده که برای زنان و مردان گزینه خوبی محسوب می‌شود. در این روش کاری به بانک موی فرد نداریم اما به گونه‌ای طبیعی شبیه سازی می‌شود که هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دکلره مو

دکلره مو چست و چگونه می توان ضرر آن را کم کرد؟

آنچه در این پست میخوانید دکلره مومضرات دکلرهممنوعیت اکسیدان ۱۲ درصدویژگی های یک ماده دکلره استانداردچگونه بعد از دکلره از…

بیشتر بخوانید
ریزش مو بعد از کراتینه

دلایل ریزش مو بعد از کراتینه و راه‌حل این مشکل

آنچه در این پست میخوانید ریزش مو بعد از کراتینه۱- استفاده از شامپوی بدون سولفات۲- ریزش مو قبل از کراتینه۳-…

بیشتر بخوانید
بالیاژ مو

بالیاژ مو چیست؟

آنچه در این پست میخوانید بالیاژ موبالیاژ مخصوص چه کسانی است؟اقدامات ضروری قبل و بعد از انجام بالیاژبالیاژ مو برای…

بیشتر بخوانید